14 júna 2008

... a zase Čina vs. MD SR!

A zase som cumel do bedne. Sobota 14/6/2008 asi o 15:30 CT2 davali o budovani zeleznice z Qingzang do Tibetu. Celkova dlzka "po kokot ", konci vo vyske cca 5000m. (http://en.wikipedia.org/wiki/Qingzang_railway). Chytil som to az na konci. Hovorili o stavani pilonov do zeme kde sa casto meni teplota, o ukladani tisicok prazcov, o rozhodujucej kvalite betonu, o tuneloch. Vela si dali zalezat na ekologii - tam kde kopali odstranili vrstvu travy aj so zemou a po stavbe ju tam presne polozili, to plati aj pre kamenolomy, strkoviska a pieskoviska.
Zaver, moje hlboke uznanie, titulky, ovladacka od TV skace do ruky, nahodne prepnutie na STV2 .... v tom momente zacina magazin o doprave prispevok "povazska bystrica ako gordicky uzol". Dialnica BA-ZA je na 10km zvedena do mesta PB, ale za PB sa uz stavia! Zasrany kokot Vazny hovori ze piliere su na 70% uz postavene a ked uz su nad zemou, tak uz to pojde lahko ....co moze nasledovat? Vulgarne nadavky na plne pecky, pripajam vykriky na vychodnarov co pozadovali rozvoj mimobratislavskych regionov.
Pripajam zoznam spinavych zlodejskich kokotov zo zodpovedneho rezortu: Pavle, Hofbauer, Dzurinda, Rezes, Jasovsky, Palacka, Macejko, Miklos, Prokopovic, Vazny.....
Cinanom to od projektu trvalo 40 rokov (x-tisic km) .... Pokial viem tak cela dialnicna siet CSSR bola nahrubo naprojektovana okolo roku 1970 (t.j. 38 rokov). Skapte zlodeji ...

Žiadne komentáre: