08 januára 2010

Zeleny policajny KOKOT

Tak si putujem po zamrznutych bratislavskych cestach, v zakrute vidim rozhadzane naburane auta a policajtov co tam organizuju dopravu, ludi co tlacia rozbite auto na krajnicu, policajt mava ze mam zastavit, tak zastavujem a fotim:


Stava sa vsak neuveritelne: policajt si vsimol ze fotografujem, prestava riesit nastalu dopravnu situaciu a zacina riesit moje pouzivanie fotaku za volantom:


Nastava klasicke dotahovanie sa o pokutu, o odobratie vodicaku, moje naznaky urazok zelenych gebul, o moj tlak nato aby riesili situaciu a nie moje kokotiny. Pinda nato ze ho fotografujem, tak mu oznamujem, ze moze pindat kolko chce.
Skoncilo to tak ze zebrak vyjebany zeleny mi s gestom pana Boha vratil doklady a naznacoval nieco ze mu mam byt vdacny zato ze mi neda pokutu. V tom momente som sa vytocil, ze sa tento kokutek sa tu hra na boha, hovorim "dajte mi pokutu, prosim, vyzadujem aby ste dodrziavali zakony a vyhlasky ..." atd ... odisli ....

Kto poznate tohto kokota kludne mu naplujte do ksichtu .... je to policajt - jeho uz netreba urazat ...

Žiadne komentáre: