24 mája 2008

Tak nám zomrela Irénka


Dnes 24. mája 2008 ráno zomrela Irena Schusterova - manzelka sudruha komunistu katolika Rote Rudiho (Dr. h. c. Ing. Rudolf Schuster, PhD. pozor PhD uz nie CSc!) prezidenta SR od 1999 do 2004.

Vzdy v tychto momentoch ma prepadne zamer oslavovat, ale hram sa na inteligenta a chcem to schovat za nejaku prefikanost, aby si niekto nemyslel ze som nejaky idiot otvorene oslavujuci cudziu smrt.

Skusim to nasledovne: Spina ako schuster, bilak, kovac este stale ziju a mladi ludia umieraju napr. Filip, Satinsky, Radic.
´O mrtvych len dobre´ hovoria nabozensky zalozeni. Co by som ja ktory som tuto osobu poznal len z TV sprav mohol o tejto damicke povedat?

Spina co si uzivala za vsetkych pomerov ake tu kedy boli.

Dufam, ze si ju panBoh prebere a da jej pekne zahuliť na jej prezidentskej dvojplatnicke. Ak sa nahodou pred smrtou vratila ku svojim cervenym korenom, tak dufam ze pred smrtou kvalitne trpela v nejakom slovenskom geronto-zdravotnickom stredisku, ktore jej a jej rodine vzdy tak lezalo na srdci. To samozrejme prajem aj jej manzelovi a sparchantelim detom a vnukom. A vobec sa zato nehanbím.
Moralisti ma kludne mozu oplut, ale potom nech nezabudnu smutit aj za masovymi vrahmi. Vcera mal vyrocie smrti Heinrich Himmler. Smutili ste?

Pouzity obrazok je z schusterovej webstranky, kde ma na moje prekvapenie napisanu aj jeho rodnu stranu. 1964 - 1990 KSS.

linky:
http://schuster.prezident.sk/?283
http://schuster.prezident.sk/?296

Žiadne komentáre: