22 októbra 2008

Cyklisticko-vidlacka suvislost.

Cim blizsie ide vozidlo k cyklistovi jazdiacemu po kraji vozovky o to je vacsia pravdepodobnost ze vodic je z malej dediny. Este to vyjadrit matematicky ...

Co som si vsimol na mojich cestach bicyklom: bratislavcan obchadza cyklistu s co najvacsim moznym oblukom. Vodic s SPZ GA, SC, atd atd ide co najblizsie k cyklistovi aj ked ma k dispozicii este jeden uplne volny pruh.
Nieje mi to jasne, pretoze prave tito ludia sa stretavaju s bicyklami denne a dalo by sa ocakavat ze ho aj sami pouzivaju. Ale omyl. Proste kokotek ze skodofkou si to jebe 30 cm od mojich riadidiel. Neostava mi nic ine len po nich hulakat. Este stastie ze sa mi zatial nic nestalo.
Pravdaze su aj vynimky ... napr. taky jebohlavi z PK - to su ludia co nejdu len 30cm od vas, ale este idu tak 90-150 kmh ....

1 komentár:

Anonymný povedal(a)...

V Pezinoku žijú podľa mňa tí najlepší ľudia. Oni vôbec nie sú mechom ojebaní a sú navidomoči veľmi inteligentní. Do tohoto mesta sa sťahuje výkvet celej Bratislavy a okolia. Mám na mysli intelektuálov, spisovatelov, hudobníkov, hercov a iných veľmi slušných podnikatelov...inými slovami- je to tam samý Puncovaný Kokot a verbežná kurva. Toto mesto je spolu s Račou, Vajnormi a Jurom preslávené výkvetom kokotárstva, nadutého kreténizmu, extrémnej samoľúbosti, profesionálneho pičovstva, vzájomného nepochopenia, úplnej jebnutosti, naprostej neúcty, ale hlavne automobilového nadšenia, ktoré je v týchto končinách špeciálne hobby. Vodičské preukazy sa tu dávajú, resp. rozdávajú zásadne dementným kokotom, alebo jebnutým fasom. Tí ktorí tieto vlastnosti a kvality nedosahujú, musia byť aspoň uchyláci, čo sa masturbujú nad zvýšenou rýchlosťou na úzkej neprehľadnej ulici plnej hrajúcich sa detí. PK- puncovaní kokoti sú jednoducho slávni a nenapodobniteľní. Určite o nich ešte budeme počuť...