23 novembra 2008

Reklama na 2. dochodkovy pilier


V poslednom desatroci sa velmi diskutuje na temu dochodky. Vlada aj sukromne dochodkove poistovne nam sucasnym tridsiatnikom chcu strasne pomahat. Nikto nechce zrusit statom legalizovane vypalnictvo, ale kazdy chce len tuto lumparen "modifikovat" - pravdaze vzdy vo svoj prospech ...


Osobne neverim, ze v roku 2040 sa najde dostatok produktivnej sily co sa o mna postara (hovori sa ze v tom case budu 2. ludia pracovat na jedneho dochodcu), a taktiez silne pochybujem ze "moje uspory" v sukromnom investicnom sektore sa niekde najdu. Ja dnes sice "investujem", ale skor to vidim tak ze posielam prachy americkemu dochodcovi (aj pre toto bol aj zruseny socializmus).

Ale ak dnesne zamery hovoria pravdu, tak moje uspory v 2DP sa daju DEDIT. Aj ked mi to uz picu bude platne, tak ma aspon v hrobe zahreje pocit, ze to neostala nejaka nezamestnana socka ako x-tu davku.

Takze ak ste poculi v sobotu 22.11.2008 velky buchot, tak to bol kamen co padol zo srdca Socialnej Poistovni. Takychto kamienkov im denne pada az privela. Na druhej strane ich strasne musi srat ked popradska homoklada Tribula informuje o 95 - rocnych nesmrtelnych babkach.

Takze rekapitulacia tohtotyzdnovych uspechov SP:

18.11.2008 zomrel Gustav Bertovic - novinar - † 60 rokov;;
21.11.2008 zomrel Jozef Sosoka - jazzman - † 65 rokov;;
22.11.2008 zomrel Milan Hanzal - ex gen. prokurator - † 61 rokov (aj ked smrt hociakeho pravnika musi potesit kazdeho, ale cest vynimkam);;


Niekde som cital ze dochodkovy system alá Pyramidova hra zaviedol von Bismarck s tym ze vek poberania zacal tusim v 67-mich rokoch. Priemerny vek obyvatelstva bol 55 (?) rokov ... u nas to smeruje k rovnakemu cielu - rob rob rob a nakoniec skap. Ak som si tam sam prispieval, nech mi to daju, ked sa ja rozhodnem - tak je to spravne - teda aspon podla mna ...

Minule bola debata o retroaktivite a imunite poslancov. Nejaky vyjabany poslanecky kokot z SNS povedal ze on nastupil do parlamentu s imunitou a jej zrusenie v priebehu volebneho obdobia by znamenalo retroaktivitu, co je protiustavne. TAKZE sudruzi gauneri: Ja som sa narodil v CSSR kde bol dochodkovy vek muza 60 rokov, ja v zaujme dodrzania ustavy pozadujem take iste prava ako som mal ked som sa narodil ...

Tento tyzden pravdaze zomrelo aj vela malich neznamich ludi co mozno dokazali viac ako uvedena trojica a nikdy si zo statnych prachov necucli. Cest ich pamiatke.


Žiadne komentáre: