10 apríla 2009

Nech zije zdravotnictvo SSR !! (part oné)

Jeblo ma v križoch. Ale statočne. Kto to pozná nepotrebuje vysvetlovat. Pre tich stastnejsich vysvetlim ze su to bolesti chrba pri ktorych sa neda sediet, stat, zohnut sa, chodit ... da sa asi len lezat ...

Tak som sa z roboty vydal rovno do ruzinova na pohotovost. Nebudem si predsa volat zachranku - niesom cikos.
Po hodinke vysedavania pred dverami cez ktore medzicasom zachranky vozili vselijake existencie s ktorych podla mna ani jeden nepracoval (pani bez noh na voziku asi storocna, tehotna lakatosova z okresu rimavska sobota atd) sa konecne z tych dveri vysrala sudruzka sestricka.

Zobrala karticku ZP a oznamila mi ze patrim na Kramare, oznamil som jej ze som nemobilny a bez auta. NEZAUJEM. Kludne si mam zavolat zachranku.

Tak som sa odjebal na Kramare. Prekvapenim pre mna bolo ze poplatok 1,99€ vyberala princezna v specialnej kukani - kokotizmus. Potom to prebehlo standardne - hodinka cakania, injekcia, chodte do pice ...


to be continue ...



Žiadne komentáre: