05 apríla 2009

Priama volba prezidenta SR

Tak mame tu šaškáren s priamou najdemokratickejsou volbou prveho kokota krajiny za sebou. Volit som nebol - volit medzi komunistickym zlodejom a niecim podobnym som nepovazoval za vhodne. Pripomenul som si ako som volil v druhom kole dodnes.

1999 Schuster/Meciar ucast za SR 75,45% .... vosiel som do volebnej miestnosti, volebny listok som preciarkol a napisal som "dakujem za moznost volit medzi dvoma kokotmi"

2004 Gašparovic/Meciar ucast za SR 43,50% ... iba som si na pamiatku zobral tu picovinu...

2009 Gaparovic/Radicova ucast za SR 51,67% ... vyrobil som si vlastny hlasovaci listok a ten som tam hodil - vid dolu...

Z cisel je jasne ze volieb za na moj vkus zucastnuje stale vela ludi. Moje vysnivane cislo je 10%, potom zvoleny curak moze tam maximalne drzat hubu, pretoze 90% na neho sere, alebo sa casom postavi proti nemu.
Takze nam do roku 2014 bude "vladnut" sepkavy bolsevicky zlodejsky bastard ... jebem na neho ...

Žiadne komentáre: