26 februára 2012

Mimoriadny vklad na doplnkove sporenie.

V predoslom clanku som napisal ze Treti dochodkovy pilier ktory mam u DDS Tatrabanky mi zarobil za desať rokov od 2001 do 2011 kumulatívne 4% pri kumulatívnej inflácii 46% (40% ak do toho nezapočítame rok 2001). Čo k tomu dodať. Snáď len to že som kokot.

Pri skúmaní možností ako z toho vykľučkovať som narazil na možnosť ako si "zvýšiť doplnkový dôchodok o 20%".

Mám urobiť mimoriadny vklad minimalne 150€ ročne v najbližších troch rokoch a standardný vklad  v tomto období musí byť minimálne 180€ ročne ... no hovorím si "žiaden problem - ak len toto a ti buzeranti mi zvýšia moj celkový doterajší vklad o 20% tak to je konečne niečo pozitívne od tejto zlodejskej bandy" ... došiel som ku tomuto:


no ty vole to je hokej, ako to mám chápať?
tak som si stiahol Verejný prísľub k tomuto zázraku v ktorom sa píše:

"Bonus bude stanovený v závislosti od výšky zaplateného jednorazového mimoriadneho príspevku v zmysle tohto verejného prísľubu a zvoleného príspevkového doplnkového dôchodkového fondu, a to v percentuálnej výške zo zaplateného mimoriadneho príspevku, za každé rozhodujúce obdobie"

***
Záver
súdruhovia v značkových oblekoch nám dodnes znehodnocovali peniaze v priemere o 3,6%ročne (nebudem sa zaoberať komplikovanými úrokovými výpočtami). Keď zistili že vklady klesaju (v mojom pripade som znížil vklad o 85%) tak vymysleli tento podvod a slubujú mi že z "mimoriadneho vkladu" mi neurobia stratu 3,6% ale len 1,6% ... 

Ak poznáte súdruhov vyjebaních kokotov co sa pod tento podpod podpísali
Ing Miloslav Mlynár  (predseda predstavenstva DDS TABA) bydlisko Tichá 28, Bratislava, narodený 9.1.1973
a

Ing Martin Ďuriančik (podpredseda predstavestva DDS TABA) bydlisko Pavla Blaha 16, Bratislava-Záhorská Bystrica narodený 31.5.1975

tak ich za mňa nakopte do gúl  ... ja pojdem zlikvidovať moje účty za ktoré si tak dobre žijú ... a nato budem vyzývať aj ďalších ...

prihladani zdrojov ku tomuto clanku som narazil na článok v Trende z roku 2006 ... dnes do plaču - smeju sa oni ...

Žiadne komentáre: