27 februára 2012

Vymením voličský preukaz za niečo iné

Niekto si môže pomyslieť: prečo nanapísal:

PREDÁM VOLEBNÝ HLAS !!!

odpoviem - ak by sa toho chytil nejaký aktívny fízel mohol by to vyhodnotiť ako nelegálne a pýtať si niečo do vrecka za zmenu odborného názoru. Preto ja môj hlas nepredávam za ušmudľané mince ako nejaký všivavý cikoš ktorého musia doviezť ku volebnej miestnosti a ukazať mu prstom koho voliť pretože nepozná písmenká.

Ja písmenká poznám, už som si vybavil voličský preukaz aby som mohol voliť v požadovanej volebnej miestnosti a sám sa tam doveziem. Vôbec nechcem peniaze, stačí mi sľub nejakého prašiveho politického vyjebaného kokota že chce vladnuť lepšie ako tí predošlí a ak mi dá nejaké volebné promo materiály jeho strany - pero, balón, guláš, alebo plnú nádrž benzínu tak mu budem vďačný ...

Tak ma vy prašiví vyjebaní politickí paraziti kontaktujte a niečo mi sľúbte ....


Žiadne komentáre: